36 987
botl@feedermethod.hu | 0620-521-1164

Reklamáció

A weboldalunkon keresztül vásárolt termék elromlott?

Tudjuk, hogy ez nem kellemes, ezért adunk néhány tippet a kellemetlenségek elkerülésére és a panasz mielőbbi megoldására.

1. Hogyan kell eljárni reklamáció benyújtásakor

A legjobb, ha ír nekünk egy e-mailt, vagy felveszi velünk a kapcsolatot telefonon, ahol tájékoztatjuk a további lépésekről.

Reklamáció esetén a megrendelő köteles a reklamált árut tisztán, mechanikailag sértetlenül, lehetőség szerint eredeti csomagolásában, beleértve a kézikönyveket (amennyiben mellékelve) szállítani, a hivatalos szerviz által végzett szakmai értékelés céljából.

Mindig mellékelje termékéhez a következőket:
- a forgalmi adót igazoló dokumentum fénymásolata
- garancialevél, ha kiállították
- a reklamált termékhiba részletes leírása

Az igényelt árut küldje el címünkre:
Vojtech Luka - Gold Carp
Kossuth tér 5
94501 Komárno
Szlovákia
Ne küldje el a reklamált árut utánvéttel!!

Kérjük, hogy az áru feladása során ügyeljen az áru helyes csomagolására, használjon csillapító anyagokat vagy töméseket, hogy az áru szállítás közben ne sérüljön meg.

2. A panaszok rendezése és megszüntetése

A jogszabály szerint 30 naptári nap áll rendelkezésére a szolgáltatásnak a hiba felmérésére és kijavítására.

A panaszbejelentést a panasz beérkezését követően adjuk ki.

Ebben az időszakban indokolt reklamáció esetén garanciális javítás keretében ingyenesen megjavítjuk vagy kicseréljük a terméket, illetve a termék javíthatatlansága esetén a pénzét visszatérítjük.

A panaszkezelésről a vásárlót telefonon vagy e-mailben értesítjük.

Vásárlási feltételeket itt találhatjátok meg

A vevő köteles a küldeményt, a csomagolás hiánytalanságát, azaz az árut és annak csomagolását az átvételkor haladéktalanul ellenőrizni. Abban az esetben, ha a vevő azt tapasztalja, hogy az áru vagy az áru csomagolása mechanikailag sérült, vagy az áru hiányzik, köteles legkésőbb a küldemény átvételét követő munkanapon felvenni a kapcsolatot az eladóval.

A szállítás során keletkezett károkért a fuvarozó felel, mivel minden áru teljes körűen biztosított.

A küldemény sérülése esetén a vevő köteles a küldemény eredeti csomagolását megőrizni, hogy a szállító cég ellenőrizhesse és fényképes dokumentációt készítsen.

A sérült küldemény (sérült vagy hiányzó áru) bejelentése után a szállító cég felelős munkatársa érkezik kárbejelentésre és fényképes dokumentáció elkészítésére.

Az eladónak átadott ilyen jegyzőkönyv alapján az eladó utólag biztosíthatja az áru hibájának elhárítását, az áru árengedményét, vagy az áru javíthatatlan hibája esetén új árut szállíthat a vevőnek.

A vásárló köteles az első használat előtt áttanulmányozni a garanciális feltételeket, beleértve a kezelési útmutatót is, majd gondosan betartani ezeket az információkat.

Személyes átvétel esetén a vevő köteles a csomag tartalmát haladéktalanul ellenőrizni. A garancia nem terjed ki a termék (vagy annak egy részének) használatból eredő normál kopására. Ezért a termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának.

Abban az esetben, ha az áru a vevő átvételekor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (ún. ütközés az adásvételi szerződéssel), a vevőnek jogában áll kérni, hogy az eladó az árut az adásvételi szerződésnek megfelelően illessze be. díjat és indokolatlan késedelem nélkül, igény szerint a vevő akár az áru cseréjével, akár kijavításával. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt kérhet az áru árából, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott az adásvételi szerződés megszegéséről, vagy maga okozta az adásvételi szerződés megszegését. Az áru és a szerződés ütközése esetén a fogyasztót ún. jogorvoslat illeti meg, nevezetesen:
- a fogyasztási cikkek ingyenes visszaküldése a szerződésnek megfelelő állapotba javítás útján
- a vételár ésszerű csökkentése
- helyettesítő áruszállítás
- a szerződéstől való elállás

Először is, a fogyasztó kérheti az eladótól a fogyasztási cikk ingyenes kijavítását vagy ingyenes cseréjét. A Vevőnek csak akkor van joga az árut kicserélni, ha az a hiba jellegéből adódóan nem aránytalan. A hiba arányosságáról a hivatalos szervizközpont dönt a hiba írásos értékelése formájában. E döntés alapján a törvényt betartják.

A hibaszavatossági jogok azt az eladót illetik meg, akitől a terméket vásárolták.

Ha a javítás elvégzésére más személyt (pl. hivatalos szerviz) bíznak meg, az eladó köteles a reklamációt elfogadni, de ezt követően azt egy felhatalmazott központhoz továbbítani. Az eladó a panaszról haladéktalanul, bonyolult esetekben a hivatalos szerviz nyilatkozata alapján dönt. A hiba szakszerű értékeléséhez szükséges idő nem számít bele ebbe az időszakba.

Figyelem !!

Amennyiben a kiszállított árut a vásárló eredeti csomagolás vagy cserecsomagolás nélkül adta át, a Vojtech Luka LaH nem vállal felelősséget az áruban a szervizbe szállítás során keletkezett sérülésekért.

A Vojtech Luka LaH webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget, és nem teljesíti a garanciális igények feltételeit olyan meghibásodások esetén, amelyeket: gondatlan kezelés, szakszerűtlen beavatkozás a berendezésbe (ha elektronikus), az áru szakszerűtlen szétszerelése vagy egyéb a szerviztechnikus által megállapított garanciaszegést. A megrendelő egyúttal vállalja, hogy az ilyen, jótállásnak nem minősülő hiba esetleges elhárításával kapcsolatos valamennyi költséget megtéríti az üzemeltetőnek.

Cena dopravy

- Objednávky do 2340Kč - 172Kč

- Objednávky 2340-4628Kč - 113Kč

- Objednávky nad 4628Kč - 86Kč

Ceny jsou uvedeny s DPH

Dodání Zboží

- dobírkou prostřednictvím UPS spravidla do 1-3 pracovné dni 

Více informací

Skladové zásoby

×
Skladové zásoby

Vidíte na stránce

Rýchlé dodání

×
Rýchlé dodání

1-3 pracovné dni

×
Specializovaný na Feeder

Eshop zaměraní na feeder

×
Cena dopravy

- Objednávky do 2500Kč - 180Kč

- Objednávky 2500-5000Kč - 125Kč

- Objednávky nad 5000Kč - 95Kč

Ceny jsou uvedeny s DPH

DODACÍ LHŮTA

×
DODACÍ LHŮTA

1-3 pracovné dni

×
×